Zwroty

Reklamacje i zwroty

Produkty podlegają jedynie reklamacji w przypadku wadliwego produktu. Zgodnie z przepisami prawa wszystkie produkty oferowane w sklepie objęte są gwarancją na wady fabryczne zakupionego produktu. Należy sprawdzić w obecności listonosza lub kuriera czy opakowanie i taśmy nie zostały uszkodzone w trakcie transportu. Jeśli zostało uszkodzone, należy sporządzić protokół uszkodzenia w obecności kuriera lub listonosza oraz jak najszybciej skontaktować się ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Jeżeli powyższa procedura nie zostanie zachowana przy odbiorze przesyłki w przypadku uszkodzenia, może mieć to negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia. W przyoadku niemożliwości naprawy na miejscu, należy odesłać zakupiony towar do przedstawicielstwa firmy. Jest to jedyna podstawa uznania reklamacji z tytułu uszkodzeń transportowych. 

Gwarancja nie obejmuje wad powstałych na skutek niewłaściwego montażu lub użytkowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem.


1. Zgodnie z obowiązującym prawem, konsumentom, którzy zakupili dowolny produkt na stronie sklepu ti-amo.com.pl przysługuje możliwość zwrotu (odstąpienia od umowy sprzedaży) bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru.
2. W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy konsument zobowiązany jest do poinformowania o swojej decyzji w formie jednorazowego oświadczenia wysłanego pocztą lub e-mailem.
Wzór formularza dostępny jest > TUTAJ <
Przed dokonaniem zwrotu można wypełnienć formularz odstąpienia od umowy, i dołączyć go do paczki ze zwracanym przedmiotem.
Dodatkowo prosimy o maila informującego o zamiarze zwrotu z dopiskiem "zwrot" w tytule na adres: info@ti-amo.com.pl W mailu tym prosimy o podanie numeru zamówienia którego dotyczy zwrot.
3. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości przedmiotu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż zwykły zarząd rzeczą w celu stwierdzenia cech, funkcjonalności i charakteru rzeczy. Opisany warunek nie ogranicza ani nie narusza praw konsumenta do złożenia reklamacji w ramach istniejących przepisów prawa w tym zakresie.
4. Zwracany towar należy odesłać na adres: Ti-Amo, ADRES.
5. Wpłata pieniężna zostanie zwrócona w przeciągu 7 dni roboczych, od momentu uznania przez nas zwrotu oraz otrzymania towaru. Zwrot pieniędzy zostanie dokonany z wykorzystaniem takiej samej metody płatności jaka została użyta w pierwotnej transakcji, lub wykorzystując inną dogodną formę transferu pieniędzy, zgodnie z życzeniem konsumenta.
6. Koszty przesyłki danego przedmiotu zwracane są wyłącznie do wysokości najtańszego dostępnego sposobu dostarczenia oferowanego przez sklep Ti-Amo z pominięciem dodatkowych kosztów wynikających z innych form przesyłki wybranych przez klienta.
7. Koszty przesyłki odsyłanego towaru pokrywa klient.